TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

Nasz hit!!

Sowieci
44,90 zł 38,20 zł
 
 
 

Podstawowe informacje

Pomocne funkcje

Najczęściej zadawane pytania

eKsiążki

eKsiążki - audio

Podstawowe informacje

Jak złożyć zamówienie?

1. Zarejestruj się – jako loginu użyj swojego adresu email, na który będziesz otrzymywał informacje o statusie realizacji zamówienia. Stwórz hasło gwarantujące bezpieczeństwo Twego konta.

2. Wyszukaj interesujący Cię tytuł – do tego celu możesz posłużyć się głównym oknem wyszukiwarki lub skorzystać z wyszukiwarki zaawansowanej, określając parametry
tj: Tematyka, Tytuł, Autor, ISBN, Wydawca, Język, Opis. Możesz także skorzystać z boksów ofertowych dostępnych na stronie oraz z Listy tematyk.

3. Dodaj książkę do koszyka – klikając ikonkę „ Dodaj do koszyka” znajdującą się obok zdjęcia okładki. Jeśli książka obecnie jest niedostępna, widoczna jest jedynie ikonka „Dodaj do schowka”.

4. Jeśli wszystkie poszukiwane przez Ciebie tytuły, umieściłeś już w koszyku, wyświetl jego zawartość klikając ikonkę Koszyk. W tym miejscu możesz jeszcze dokonać korekty ilości poszczególnych tytułów. Wprowadzone zmiany zakończ opcją Przelicz. Jeśli jesteś pewien, że wszystkie tytuły i ilości są prawidłowe, pozostaje kliknąć ikonkę Zamów.

5. Wybierz kolejno Opcje dostawy, Sposób płatności, sprawdź poprawność Adresu dostawy oraz Danych na fakturę. Jeśli wybrałeś dostawę kurierem, możesz podać numer telefonu, który umożliwi firmie kurierskiej kontakt z Tobą w przypadku wystąpienia problemów z doręczeniem. Nie jest to opcja obowiązkowa, a numer telefonu będzie wykorzystany jedynie przez firmę kurierską, jeśli wystąpi taka potrzeba. Koszty dostawy są dostępne w Regulaminie księgarni, a także są podane do Twojej wiadomości, przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia, z możliwością zmiany. Jeśli wszystkie wybrane przez Ciebie parametry są prawidłowe, zakończ proces zamawiania, klikając ikonkę Zamów.

6. Na stronie wyświetli się numer zamówienia, na który powołuj się podczas ewentualnego kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Na adres email, podany podczas rejestracji będą wysyłane informacje o statusie realizacji Twojego zamówienia. Informacje na ten temat znajdziesz także w zakładce Twoje konto.

Numer zamówienia

Numer zamówienia, to unikalny numer, który wyświetli się po pomyślnie zakończonym procesie zamawiania. Zostanie on także wysłany w emailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zachowaj go i powołuj się na niego podczas ewentualnego kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Pozwoli to na szybkie i jednoznaczne zidentyfikowanie Twojego zamówienia oraz skrócenie czasu wyjaśniania sprawy.

Dział Obsługi Klienta

Pracownicy Działu Obsługi Klienta odpowiedzą na pytania związane m.in. z: terminem i płatnością Twojego zamówienia oraz z obsługą logistyczną związaną z procesem jego realizacji.
Dział Obsługi Klienta jest w ścisłej i stałej współpracy z Księgarnią stacjonarną, pod patronatem której funkcjonuje strona internetowa. Jednak na niektóre Twoje pytania nie będzie w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Otrzymasz wtedy dane kontaktowe bezpośrednio do Księgarni, gdzie zostanie Ci udzielona pełna informacja.
Dział Obsługi Klienta nie przyjmuje zamówień drogą telefoniczną oraz emailem. Jeśli interesuje Cię taka forma złożenia zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio z księgarnią.

Formularz Zgłoszenia - kliknij tutaj >>
Kontakt do Działu Obsługi Klienta:
Tel: (42) 680 44 55
Email:

Pomocne funkcje

Pomocne funkcje Schowka

Jeśli obok zdjęcia okładki widnieje tylko ikonka „Dodaj do schowka”, oznacza to, że tytuł jest aktualnie niedostępny. Dodanie do schowka umożliwi Ci łatwą kontrolę nad dostępnością książki w przyszłości, bez konieczności ponownego wyszukiwania.
Funkcjonalności Schowka:
Przenieś wszystko do koszyka – umożliwia, jednym kliknięciem, przeniesienie do Koszyka wszystkich tytułów, które w obecnej chwili są dostępne.
Usuń wszystko – umożliwia, jednym kliknięciem, usunięcie całej zawartości Schowka.
Przenoszenie do koszyka lub usuwanie wybranego tytułu – wybraną pozycję oznacz odpowiednio w okienku „Koszyk” lub „Usuń”, po czym zatwierdź zmiany opcją Przelicz. Oznaczony tytuł zostanie przeniesiony do Koszyka (co umożliwi złożenie zamówienia) lub zostanie usunięty ze Schowka.
Uwaga: Jeśli okienko Koszyk jest nieaktywne, oznacza to, że tytuł jest aktualnie niedostępny.
Zmiana ilości – żądaną liczbę egzemplarzy wpisz w okienko Ilość i zatwierdź zmiany klikając Przelicz. Tak zatwierdzone ilości zostaną przepisane do Koszyka, podczas operacji przenoszenia tytułów.

Pomocne funkcje Koszyka

Jest to miejsce, w którym możesz dokonać zmian ilości zamawianych tytułów, przed ostatecznym przejściem do składania zamówienia. Znajdziesz w nim także informacje o cenach jednostkowych oraz wartości całego zamówienia (na razie bez kosztów wysyłki).
Funkcjonalności Koszyka:
Zamów – wybranie tej opcji spowoduje przeniesienie do formularza składania zamówienia.
Usuń wszystko – umożliwia, jednym kliknięciem, usunięcie całej zawartości Koszyka.
Zmiana ilości wybranego tytułu - żądaną liczbę egzemplarzy wpisz w okienko „Ilość” i zatwierdź zmiany klikając Przelicz.
Usuwanie wybranego tytułu – pozycję, z której chcesz zrezygnować oznacz w okienku
„Do usunięcia”, po czym zatwierdź wybór operacją Przelicz.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są możliwe opcje dostawy?

Dajemy Ci możliwość wyboru poniższych opcji dostawy:

Dostawa kurierem – firmy kurierskie dostarczają przesyłki w godzinach 9 – 17, a ostateczna godzina doręczenia jest zależna od strefy czasowej w jakiej znajduje się podany przez Ciebie adres. Strefy czasowe są ustalane przez firmy kurierskie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Wybierając taką opcję dostawy, aktywne staje się okno Numer telefonu dla kuriera, gdzie powinieneś podać taką informację, aby kurier mógł skontaktować się z Tobą w razie problemów z doręczeniem. Gwarantujemy, że numer ten nie będzie wykorzystywany do innego celu, niż umożliwienie kontaktu z Tobą, firmie przewozowej. Czas doręczenia przesyłki kurierskiej wynosi do 48h od momentu nadania paczki, jednak zazwyczaj doręczenie następuje następnego dnia roboczego po wysłaniu.

Dostawa pocztą polską – czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 14 dni roboczych.

Dostawa pocztą polską priorytet - czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 4 dni roboczych.

Odbiór w księgarni – odbiór zamówionych książek, może nastąpić tylko w księgarni, lub jej filii, na stronie, której dokonujesz zamówienia.
Po wybraniu tej opcji, wyświetli się informacja o adresie odbioru lub w przypadku kilku filii, aktywna staje się lista, z której możesz wybrać interesującą Cię lokalizację. Podstawową zaletą odbioru w księgarni, jest BRAK KOSZTÓW WYSYŁKI. Płacisz jedynie cenę zamówionych książek. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Paczkomaty 24/7 – system skrytek pocztowych służący do odbierania paczek. Dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Skorzystanie z tej opcji dostawy wymaga założenia konta w firmie InPost , która obsługuje paczkomaty na terenie całego kraju. Czynność ta możliwa jest do wykonania w prosty sposób w pkt. III formularza.

Uwagi:
Opcje dostawy możliwe są tylko i wyłącznie takie, jakie są aktywne do wyboru w formularzu zamówienia. Z przyczyn logistycznych, pewne tytuły mają ograniczoną możliwość wysyłki kurierskiej, dostawy do paczkomatu lub odbioru w księgarni. Jeśli zamówienie zawiera chociaż jeden taki tytuł, ograniczenie dotyczy całego zamówienia.
Informacje dotyczące czasów dostawy znajdziesz także w Regulaminie księgarni, pkt. V.

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia, opcji dostawy i formy płatności. Informacje dotyczące kosztów dostawy znajdziesz także w Regulaminie księgarni, pkt. V.
Ostateczne koszty dostawy zawsze są podane do Twojej informacji, zanim dokonasz ostatecznego zatwierdzenia zamówienia. Na tym etapie masz jeszcze możliwość ich zmiany i zweryfikowania, która z nich będzie dla Ciebie korzystniejsza.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

W przypadku zamówienia z dostawą pod wskazany adres:

Opłata za pobraniem – opłata za zamówienie uiszczana jest w momencie odbioru przesyłki, kurierowi, listonoszowi lub w paczkomacie, jeśli posiada on taką funkcjonalność. Zamówienie złożone z taka formą płatności, automatycznie otrzymuje status realizacji, dokonując rezerwacji zamówionych tytułów.

Przelew – opłata za zamówienie musi zostać dokonana w formie przedpłaty. Dane do przelewu, otrzymasz w emailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Znajdują się one także w Regulaminie księgarni, pkt. II. Zaksięgowanie przelewu następuje zazwyczaj, następnego dnia, po jego dokonaniu. W przypadku uiszczenia opłaty w Urzędzie Pocztowym, czas ten może wydłużyć się do 3 dni. Zamówienie otrzymuje status realizacji, dopiero po zaksięgowaniu wpłaty i dopiero wtedy następuje rezerwacja zamówionych tytułów.

Płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew) - opłata za zamówienie również musi zostać dokonana w formie przedpłaty. W odróżnieniu od tradycyjnego przelewu, ta forma płatności, umożliwia niemal natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty, a tym samym przyjęcie zamówienia do realizacji i rezerwację zamówionych tytułów. Płatność dokonywana jest we współpracy z firmą eCard S.A. Możesz jej dokonać po wejściu w zakładkę „Historia zamówień” i wybraniu właściwego zamówienia. Na dole strony znajdziesz ikonkę „Płać za zamówienie”. Wybranie jej spowoduje przekierowanie do formularza płatności, gdzie znajdziesz dalsze instrukcje postępowania.

Uwagi:
Formy płatności możliwe są tylko takie, jakie są aktywne do wyboru w formularzu zamówienia. Z przyczyn logistycznych, pewne tytuły mają ograniczoną możliwość wysyłki za pobraniem lub płatności elektronicznej, jeśli została określona minimalna kwota takiej płatności.

Dlaczego przesyłka do dziś nie została doręczona mimo, że upłynął już termin realizacji zamówienia?

Jeśli otrzymałeś email informujący o tym, że Twoje zamówienie zostało wysłane, w pierwszej kolejności skontaktuj się z odpowiednim oddziałem firmy przewozowej, która realizuje Twoją dostawę (nawet jeśli nie pozostawiono u Ciebie awizo). Informacje potrzebne do zidentyfikowania przesyłki, czyli jaka to firma przewozowa oraz numer listu przewozowego, znajdziesz w emailu potwierdzającym wysyłkę. Jeżeli taka forma interwencji zawiedzie, lub jeśli nie otrzymałeś emailem informacji o wysłaniu zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, który udzieli Ci pomocy w sfinalizowaniu dostawy.

Co oznacza, że zamówienie wymaga potwierdzenia przez księgarnię?

Pomimo tego, że tytuł jest dostępny na stronie internetowej, Księgarnia zobowiązała się do potwierdzenia zamówienia, kiedy upewni się, że posiada tytuł fizycznie i jest w stanie go wysłać. Potwierdzenie następuje w ciągu dnia roboczego w godzinach otwarcia księgarni. Jeśli więc złożyłeś zamówienie późnym wieczorem, będzie ono oczekiwało na potwierdzenie do następnego dnia.

Dlaczego książka jest niedostępna pomimo tego, że podana na stronie data premiery już minęła?

Data ukazania się tytułu podawana jest na podstawie informacji otrzymanych z Wydawnictwa. Jest to termin ustalany z dużym wyprzedzeniem, dlatego czasem może nastąpić jego kilkudniowe przesunięcie, na które nie mamy wpływu.

Czy można połączyć dwa moje zamówienia w jedną przesyłkę?

Zamówienie bardzo często wymaga, zgromadzenia w jednym miejscu, pojedynczych pozycji, pochodzących od wielu dostawców. Sytuacja taka, spotyka się z wieloma ograniczeniami systemowymi oraz logistycznymi, jednak umożliwia nam szybką realizację Twojego zamówienia. W związku z tym, po przekazaniu zamówienia do realizacji, nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedną przesyłkę. Do każdego zamówienia osobno zostanie doliczony koszt wysyłki. Możesz zwrócić się do Działu Obsługi Klienta i jeśli będzie taka możliwość, zamówienia zostaną anulowane, jednak będziesz musiał złożyć nowe, zawierające wszystkie tytuły.

Jak sprawdzić czy książka jest dostępna?

Jeżeli obok zdjęcia okładki książki aktywna jest ikonka „Dodaj do koszyka”, oznacza to, że tytuł jest w tym momencie dostępny. Jeżeli obok zdjęcia okładki widoczna jest tylko ikonka „Dodaj do schowka”, oznacza to, że tytuł jest aktualnie niedostępny. Ponadto informacja taka widoczna jest po wejściu w kartę książki. Aby uzyskać informacje na temat terminu pojawienia się książki w sprzedaży, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Czy mogę liczyć na fakturę z odroczonym terminem płatności i dokonać wpłaty po otrzymaniu przesyłki?

Jako Dział Obsługi Klienta, realizujemy zamówienia tylko w imieniu Księgarni i nie jesteśmy upoważnieni do wystawiania faktur z odroczonym terminem płatności. Pytanie o możliwość wystawienia faktury z terminem płaności należy zgłosić bezpośrednio do Księgarni. Zapraszamy Do zapoznania się ze standardowo oferowanymi formami płatności.

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Niestety, nie mamy w ofercie wysyłki zagranicznej. Dostawa możliwa jest wyłącznie na terenie kraju.

Czy mogę prosić o kontakt telefoniczny godzinę przed doręczeniem?

Godzina doręczenia zależna jest od strefy czasowej w jakiej znajduje się adres dostawy, a strefy czasowe są ustalane przez firmy kurierskie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Tym samym nie mamy możliwości kontaktu telefonicznego przed przyjazdem kuriera. Kurier zadzwoni do Ciebie dopiero w momencie kiedy pojawi się problem z doręczeniem, np. z powodu nieobecności pod wskazanym adresem.

Jaki jest numer konta do dokonania przelewu?

Dane do przelewu, otrzymasz w emailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Znajdują się one także w Regulaminie księgarni, pkt. II.

Czy mogę prosić o doręczenie, do godziny 12.00 na ulicę X, po godzinie 12.00 na ulicę Y?

List przewozowy przesyłki, może zawierać tylko i wyłącznie jeden adres dostawy. Nawet gdyby na liście przewozowym została umieszczona odpowiednia uwaga, nie będzie ona honorowana, ani przez firmę kurierską, ani przez Pocztę Polską. Jeśli nie jesteś pewien, pod jakim adresem będziesz przebywał w trakcie doręczenia, pamiętaj aby w trakcie wypełniania formularza zamówienia podać „Numer telefonu dla kuriera”. Umożliwi to bezpośredni kontakt z Tobą w momencie napotkania problemów z doręczeniem, Jeśli dostawcą Twojej przesyłki jest Poczta Polska, oczekuj awizo lub zgłoś się z numerem nadawczym przesyłki do odpowiedniej placówki Poczty.

Czy otrzymam informacje emailem o możliwości odbioru książek w księgarni?

Na podany podczas rejestracji adres email wysyłana jest automatycznie wiadomość informująca o każdej zmianie statusu Twpjego zamówienia. Ostatni ze statusów informuje o możliwości odbioru zamówienia w księgarni. Jest on aktywny, kiedy Księgarnia, po otrzymaniu książek, odpowiednio oznaczy Twoje zamówienie. Jeżeli pomimo upływu deklarowanego czasu dostawy, zamówienie nie będzie oznaczone jako gotowe do odbioru, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania wyjaśnień.

Czy mogę zamówić książkę, która jest aktualnie niedostępna?

Jeśli książka jest niedostępna, nie można dokonać jej zamówienia. Można jednak dodać ją do schowka i oczekiwać pojawienia się w sprzedaży, sprawdzając co jakiś czas zawartość Schowka.

Co oznacza status mojego zamówienia?

Status zamówienia mówi o aktualnym postępie w jego realizacji.

Oczekiwanie na potwierdzenie zapłaty – Twoje zamówienie zostało zarejestrowane w serwisie i oczekuje na dokonanie zapłaty. Jeśli wybrałeś sposób płatności przelewem, na Twój adres email została wysłana informacja z numerem konta. Dane do przelewu znajdziesz również w Regulaminie księgarni oraz po wejściu w szczegóły swojego zamówienia. Jeśli wybrałeś sposób płatności e-przelew, przejdź do panelu płatności eCard i dokonaj zapłaty. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z rezerwacją tytułów. Rezerwacja zostanie dokonana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Zamówienie w trakcie przygotowania – właśnie trwa proces kompletacji i przygotowywania Twojego zamówienia. Jeśli zamówiłeś kilka publikacji, proces ten może się wydłużyć z powodu konieczności, zebrania w jednym miejscu, publikacji od kilku dostawców.

Zamówienie wysłane – Twoje zamówienie zostało skompletowane i wysłane pod wskazanym przez Ciebie adres. Na Twój email została wysłana również informacja potwierdzająca wysłanie zamówienia, uzupełniona o numer listu przewozowego, jakim została nadana przesyłka.

Zamówienie gotowe do odbioru – zamówione książki oczekują na Ciebie w księgarni. Zapraszamy po odbiór.

Jak mogę zgłosić reklamację zamówienia?

Ewentualne reklamacje lub zastrzeżenia zgłaszaj do Działu Obsługi Klienta. Powołaj się na numer swojego zamówienia. Pracownik Działu Obsługi Klienta poinformuje Cię o przebiegu procedury rozpatrzenia reklamacji.

Co to jest Moja Biblioteka?

Moja Biblioteka to miejsce, w którym przechowywane są zakupione przez Ciebie książki ONLINE, PDF, EPUB oraz eKsiążki-audio. Dzięki połączeniu z Internetem masz do nich dostęp 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

eKsiążki

O eKsiążkach

Jaka jest różnica między plikiem zabezpieczonym a niezabezpieczonym?

Część publikacji dostępna jest w postaci plików niezabezpieczonych. Pliki te możesz wgrać na każde z urządzeń, które posiada oprogramowanie do czytania formatów ePub lub PDF. Większość eKsiążek w naszej księgarni posiada zabezpieczenie, mające chronić właścicieli praw autorskich przed nieuprawnionym rozpowszechnianiem.
Zabezpieczeniem, które stosujemy jest Adobe CS4. Plik książki możesz odczytać jedynie na urządzeniu autoryzowanym swoim numerem Adobe ID. Limit urządzeń, na których możesz czytać tę samą książkę to sześć komputerów lub sześć urządzeń mobilnych (e-czytnik, tablet, telefon). Co roku możesz dodawać jedno urządzenie. Książki z zabezpieczeniem posiadają oznaczenie Adobe Digital Editions widoczne na karcie książki.

W jaki sposób następuje zapłata za eKsiążkę i jak można ją pobrać?

Po zaksięgowaniu płatności Twoja książka automatycznie pojawi się w zakładce
„Moja biblioteczka”. Kliknij w przycisk pobierz przy odpowiednim dla Ciebie rodzaju pliku i wybierz lokalizację. Na dysku pojawi się roboczy plik z rozszerzeniem .acsm. Aby go otworzyć, wejdź do programu Adobe Digital Editions, otwórz zakładkę Library, a następnie wybierz z listy Add Item to Library.
Po kliknięciu nastąpi pobranie z serwera właściwego pliku. eKsiążkę możesz teraz czytać bezpośrednio w programie Adobe Digital Editions lub wgrać na urządzenie autoryzowane tym samym numerem Adobe ID.

Ile czasu upływa od momentu dokonania płatności do momentu pobrania książki?

Jeśli dokonujesz zapłaty kartą lub e-przelewem, Twoja książka będzie gotowa do pobrania w chwilę po dokonaniu płatności. W przypadku płatności przelewem natychmiast po zaksięgowaniu transakcji otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową email informujący o możliwości pobrania eKsiążki. Z reguły następuje to w kilka minut od dokonania przelewu.

Właśnie kupiłem książkę, ale nie mogę jej pobrać. Co mam zrobić?

Zakupiona książka pojawi się w zakładce „Moja bilioteczka” w Panelu Czytelnika i to stąd należy pobrać pliki. W przypadku płatności przelewem zaksięgowanie transakcji zajmuje 1 dzień roboczy, dlatego kupiona pozycja nie od razu jest udostępniona do pobrania. Gdy tylko to się stanie, natychmiast otrzymasz email z informacją.
Jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej lub e-przelewu, książka powinna być od razu dostępna do pobrania. Prosimy sprawdzić historię zakupów. Jeśli na liście znajduje się książka, a nie jest ona dostępna do pobrania, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta: Tel: (42) 680-44-55, (42) 680-44-53 Fax: (42) 680-44-50 Email: [email protected]

Ile razy mogę pobrać zakupione eKsiążki?

eKsiążki nie zabezpieczone DRM można otworzyć na dowolnej liczbie urządzeń ale można je pobrać tylko 3 razy. E-książki zabezpieczone DRM można pobrać dowolną liczbę razy ale otworzyć je można tylko na 6 urządzeniach, po roku dochodzi kolejne urządzenie czyli można uruchomić na 7 urządzeniach.

Posiadam już czytnik. Czy mogę na niego wgrać książkę z waszej księgarni?

Jeśli Twój czytnik posiada możliwość czytania plików zabezpieczonych Adobe DRM, nie powinieneś mieć problemu z dodaniem i czytaniem naszej książki. Sprawdź specyfikację techniczną urządzenia – szukaj zwrotów „Adobe ID”, „Adobe DRM”, „Adobe CS4”.
Wśród urządzeń działających z Adobe można wymienić między innymi czytnik BOOX firmy ONYX, który jest dostępny w naszej księgarni. Pełna lista dostępna jest na tej stronie.

Jak mogę czytać zakupione eKsiążki na komputerze?

Zakupione e-książki możesz czytać na swoim komputerze po pobraniu i zainstalowaniu bezpłatnej aplikacji Adobe Digital Editions. Program umożliwia czytanie e-książek w następujących formatach: pdf i ePub.

Książki w formacie mobi można czytać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (np. e-czytniku, komputerze) wyposażonym w oprogramowanie (np. MobiPocket Reader) pozwalające czytać pliki mobi.

Co się stanie jeśli nie autoryzuję komputera?

Jeśli nie wpiszesz w Adobe Digital Editions swojego numeru Adobe ID, książki w momencie pobrania zostaną przypisane do tego jednego jedynego komputera. Nie będziesz więc mieć możliwości odczytania ich na jakimkolwiek innym urządzeniu.
Gdy książka pobrana jest na komputer opisany numerem Adobe ID, Twoje książki, w granicach limitu licencji, możesz również pobierać na inne urządzenia.

Czy mogę czytać wasze książki na Kindle?

Tak. Na czytniku Kindle możesz czytać niezabezpieczone pliki pdf oraz pliki w formacie mobi. Nie ma możliwości odczytania na nim pliku ePub - czytnik nie wspiera tego formatu. Konieczna jest konwersja pliku ePub do formatu mobi.

Czy na urządzeniach z systemem iOS można czytać wasze książki? Jak to zrobić?

Tak. Zarówno iPad, jak i iPhone, jak również iPod Touch dają możliwość czytania naszych książek. Jedyne co trzeba zrobić, to pobrać odpowiedni program z AppStore. Obecnie dostępne są trzy aplikacje, które pozwalają na czytanie książek z DRM Adobe. Są to ePagine, Txtr oraz Bluefire Reader.

Najłatwiej jest rozpocząć czytanie przy pomocy aplikacji Bluefire Reader. Przy pierwszym otwarciu należy ją jedynie autoryzować tym samym numerem Adobe ID, co Twój komputer.

Bluefire Reader służy do czytania e-booków w formacie ePub i pdf. Po jego uruchomieniu wystarczy wprowadzić te same dane uwierzytelniające, co w programie Adobe Digital Edition na komputerze stacjonarnym. Ponadto aplikacja została wyposażona w bardzo wiele udogodnień, jak chociażby regulacja wielkości czcionki, jasności ekranu i marginesów strony, a także tryb nocny i wiele innych.

Nie mogę otworzyć wcześniej zakupionych książek. Dlaczego?

Plik z książką w momencie pobrania przypisywany jest do konkretnego urządzenia za pomocą Adobe ID. Jeśli w momencie pobrania eKsiążki na komputer program Adobe Digital Editions nie miał przypisanego Adobe ID lub miał przypisany inny identyfikator, nie uda ci się otworzyć pliku z książką. Dlatego bardzo ważne jest, aby autoryzować urządzenie za pomocą właściwego numeru Adobe ID zanim pobierzesz książkę.

Wymieniam komputer. Co stanie się z moim księgozbiorem?

Dzięki numerowi Adobe ID, Twoje książki kojarzone są z każdym urządzeniem, które autoryzowane jest tym samym numerem. Wystarczy, że na nowym komputerze pobierzesz Adobe Digital Editions i autoryzujesz go tym samym numerem Adobe ID. Będziesz mógł pobrać książki jeszcze raz ze swojej wirtualnej biblioteczki w naszej księgarni.

Mam urządzenie z systemem Android co mam zrobić aby móc czytać na nim eKsiążki?

Posiadacze tabletów i smartphone'ów z systemem Android mogą skorzystać z darmowej aplikacji Bluefire Reader. Służy ona do czytania e-booków w formacie ePub i pdf. Aplikacja została wyposażona w bardzo wiele udogodnień, jak chociażby regulacja wielkości czcionki, jasności ekranu i marginesów strony, a także tryb nocny i wiele innych.

Co stanie się z moimi książkami, jeżeli wymienię e-czytnik?

Sytuacja jest podobna jak w przypadku wymiany komputera. Autoryzuj urządzenie za pomocą programu Adobe Digital Editions. Ważne jest by przy wyborze nowego czytnika sprawdzić, czy jest on przystosowany do współpracy z systemem Adobe.

eKsiążki - audio

W jakim formacie i w jakiej postaci otrzymam moje eKsiążki-audio

Nasze książki zapisane są w formacie MP3 posiadają zabezpieczenia typu watermark (Znak Wodny). Każda zakupiona książka udostępniana jest w postaci skompresowanego folderu archiwum typu ZIP. W rozpakowanym archiwum znajduje się folder ze wszystkimi plikami mp3 z książki. Podział plików na części został zachowany tak jak to przewidział Wydawca danej książki.

Kiedy będę mógł ściągnąć kupione pliki ?

Pobieranie plików zostaje uaktywnione natychmiast po otrzymaniu przez nas potwierdzenia otrzymania wpłaty. Zazwyczaj odbywa się to w trybie online (natychmiast po zakupie). O możliwości rozpoczęcia pobierania zostaniesz poinformowany osobnym mailem.

Jaką drogą otrzymam kupione nagrania?

W naszej księgarni kupujesz eKsiążki-audio w formacie do bezpośredniego pobrania na Twój komputer, z możliwością przegrania ich na odtwarzacze .mp3 telefony komórkowe oraz z możliwością nagrania na płytę CD.

Ile mam czasu na pobranie moich eKsiążek-audio ?

Po zakupie otrzymujesz maila z linkami do pobierania plików. Linki są aktywne przez 14 dni.

Jak mogę pobrać zakupione eKsiążki-audio?

Każdą zakupioną przez Ciebie eKsiążkę-audio umieszczamy w tzw. „Mojej Bibliotece”. Po potwierdzeniu płatności przez system eCard S.A. i po zabezpieczeniu eKsiążki-audio Twoim indywidualny watermarkiem audiobook jest gotowy do pobrania z "Mojej Biblioteki".

Czy nagrania zakupione w księgarni są zabezpieczone?

Utwory sprzedawane w naszej księgarni są objęte prawami autorskimi. Chronione są technologią "watermarków transakcyjnych".

Czy informacje zapisane w mp3 jako Znak Wodny zawierają dane osobowe albo mój e-mail ?

Nie, Znak Wodny nie zawiera wyżej wspomnianych informacji a jedynie kod, który umożliwia zidentyfikowanie osoby która zakupiła pliki.

Co to są watermarki?

Watermarki (Znak Wodny) stanowią metodę zabezpieczenia treści cyfrowych (muzyka, film, eKsiążki-audio). Watermark to unikalne „oznaczenie”, wprowadzone na całej długości trwania pobranego pliku..„Watermark” może zawierać „kod transakcji”, który w systemie będzie jednoznacznie wskazywał kto kupił, kiedy i jak. Pobrany materiał będzie zawsze "oznaczony" nabywcą – niezależnie co nabywca zrobi z plikiem; czy przegra na komputer, na odtwarzacz.mp3, na komórkę czy też na płytę CD.

Czy mogę słuchać ściągniętych eKsiążek-audio na moim komputerze ?

Tak, nie powinno być z tym problemu, W razie problemów może się okazać, iż musisz zainstalować darmowy program – odtwarzacz mp3.

Czy mogę słuchać eKsiążek-audio na telefonie komórkowym ?

Tak, jeśli Twój telefon umożliwia wgranie oraz słuchanie plików mp3.

Jak duże są pliki do ściągania ?

To zależy od książki, którą kupiłeś. Średnio 1 godzina odtwarzania eKsiążki-audio zajmuje ok. 26 MB. Rozmiar książki zawsze pokazany jest przy opisie książki, jak również przed pobieraniem plików.

Posiadam iPhona i chciałbym słuchać na nim zakupionych u Państwa eKsiążek-audio. Jak mogę to zrobić?

Dla wgrywania plików eKsiążki-audio do iPod/iPhone zalecamy oprogramowanie iTunes. .

Chciałbym słuchać zakupionej eKsiążki-audio w samochodzie. Jak mogę to zrobić?

Oto kilka sposobów na słuchanie eKsiążki-audio w Twoim samochodzie: z odtwarzacza CD obsługującego pliki formatu *.mp3 (należy wcześniej nagrać na płytę ściągniętą eKsiążkę-audio) z odtwarzacza mp3 przez kabel audio (jack) lub przez kabel AUX, z odtwarzacza mp3 za pomocą Transmitera FM, tzw. car link, czyli z odtwarzacza mp3 podłączonego do audio zintegrowanego z kokpitem. Można też nagrać eKsiążkę-audio na pendriva i podłączyć go do radia wyposażonego w wejście USB

Posiadam radio bez mp3, a chciałbym słuchać eKsiążki-audio podczas jazdy. Czy jest to możliwe?

Słuchanie eKsiążek-audio w takiej sytuacji jest możliwe poprzez odtwarzacz mp3 z nadajnikiem FM (Transmiter FM). Urządzenie to przesyła nagrania eKsiążki-audio do dowolnego odbiornika radiowego znajdującego się w promieniu 5 metrów. Wystarczy zatem wgrać zakupioną eKsiążkę-audio na odtwarzacz mp3.Po wgraniu pliku należy ustawić odbiornik radiowy na żądaną w instrukcji częstotliwość i uruchomić funkcję nadajnika FM na urządzeniu.
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności: